Uw eigen golfbaan, dichtbij huis

Onze 9-holes golfbaan is gesitueerd op sportpark "Den Dries" in Valkenswaard en gebruikt gedeeltelijk dezelfde ruimte (velden) als andere sporten op dit sportpark. Dat heeft voordelen maar ook enkele nadelen.

Een groot voordeel is dat de kosten van de faciliteiten op het sportpark worden gedeeld met andere verenigingen en daar profiteert u van doordat wij de contributie lager kunnen houden. Een nadeel is, dat het sportpark openbare ruimte is en we dus altijd zeer alert moeten zijn op andere bezoekers. En als er wordt gevoetbald, gerugbyd of gehockeyd, dan kunnen wij niet altijd alle holes spelen (en soms helemaal niet spelen).

In het hart van Valkenswaard, ruime parkeergelegenheid, prima met de fiets te bereiken.

Wanneer er golfactiviteiten zijn, is ons nog niet zo lang geleden gerealiseerde clubhuis (2007) trefpunt van de gezelligheid. We werken met een clubkaartje dat niet alleen toegang geeft tot het clubhuis en de oefenfaciliteiten, maar ook als betaalmiddel aan de bar wordt gebruikt. Met uw clubkaart (en enig bartegoed op uw naam in het ledenbestand) kunt u consumpties afrekenen en het inschrijfgeld voor wedstrijden afdragen. Dus: nergens contant geld (wel vervelend voor potentële inbrekers).

De "Valkenswaardse" kent geen starttijden zoals veel andere golfbanen - je bent altijd welkom en kunt in principe altijd spelen, voorzover andere sporten de golfbaan niet gebruiken. Het ledental wordt beperkt gehouden zodat er geen lange wachttijden ontstaan, zelfs niet als het mooi weer is.

Bezoek ook onze andere thema's:

SfeerToegankelijkOefenen