Welkom

Golf is na voetbal en tennis, de derde sport in Nederland qua aantal beoefenaren. Volkssport nummer 3 kent allang niet meer het vroegere, wat elitaire karakter en is tegenwoordig voor iedereen toegankelijk. Ook het idee dat golf een dure sport zou zijn, is ruimschoots achterhaald.

De Valkenswaardse golfclub is heel laagdrempelig, iedereen is welkom als lid, beginner of gevorderde speler; wij doen niet aan ballotage. De enige beperking die we als vereniging kennen, is het aantal leden, dat in overeenstemming moet zijn met de speelmogelijkheden. Dit om te voorkomen dat er lange wachttijden ontstaan op populaire speelmomenten.

En de contributie (zie lidmaatschapsvormen) is bepaald bescheiden te noemen, zeker voor een golfvereniging. Jeugd tot 21 jaar kan het hele jaar spelen voor maar € 50!

Onze golfbaan ligt makkelijk bereikbaar op het grootste sportpark van Valkenswaard. Spelen op een sportpark kent wat beperkingen, reden voor de Valkenswaardse Golfclub om via een voor de leden gratis collectief lidmaatschap van de organisatie Greenfree alle leden in de gelegenheid te stellen met een aanzienlijke korting te spelen op andere golfbanen.

Bezoek ook onze andere thema's:

SfeerOefenenBaan