Lid worden - wat zijn de voordelen?

Door het via onderstaande link invullen en versturen van onderstaand formulier geeft u aan lid te willen worden van de Valkenswaardse Golfclub.
Uw lidmaatschap gaat in zodra u een clubkaart en een legitimatiebadge heeft ontvangen.
Het lidmaatschap wordt automatisch per 1 januari met een kalenderjaar verlengd, tenzij u in overeenstemming met het Huishoudelijk Reglement te kennen geeft uw lidmaatschap niet te willen voortzetten.

Als u zich direct wilt aanmelden als lid, klik dan op onderstaand plaatje

Liever eerst nader kennismaken met de club of met de golfsport? Selecteer dan een van de onderstaande links:

Proeflidmaatschap: een automatisch eindigend lidmaatschap van 3 maanden bedoeld voor hen die al kunnen golfen en willen kennismaken met de Valkenswaardse Golfclub.

Oefenlidmaatschap: een lidmaatschap van 3 maanden (automatisch eindigend, maar kan worden verlengd), primair bedoeld om kennis te maken met de golfsport.

Kijk vooral ook even naar onze speciale aanbiedingen voor het lidmaatschap en profiteer daarvan!