Lidmaatschapsinformatie

Hier kunt u onze "informatie voor nieuwe leden" bekijken.

Klik voor aanmelden als lid hier.

Lid worden: afhankelijk van uw leeftijd wordt u junior- of seniorlid. Voor studerenden is er bovendien een studentenlidmaatschap.
En als u eens geheel vrijblijvend kennis wilt maken met de golfsport en/of golflessen wilt volgen, kunnen wij u ons oefenlidmaatschap (3 maanden) aanbevelen.
Als u al kunt golfen en kennis wilt maken met onze vereniging en golfbaan is het proeflidmaatschap (3 maanden) een aanrader.

De jaarcontributies worden door de Algemene Leden Vergadering jaarlijks vastgesteld.

Entreegeld:

Eenmalig € 75 bij aanvang van een seniorlidmaatschap en € 37,50 bij aanvang van een studentlidmaatschap.

Inschrijfgeld:

Eenmalig € 25 bij aanvang van een oefen- of proeflidmaatschap (wordt verrekend met entreegeld wanneer u doorgaat als senior lid).

Gespreide betaling

De contributie voor senioren kan (via automatische incasso per de 1e van elke maand) in maandelijkse termijnen van € 25,50 worden voldaan.
U betaalt dan dus voor een heel jaar € 306,-.
U kunt op het inschrijfformulier aangeven of u van deze regeling gebruikt wilt maken.

Juniorlidmaatschap

Junioren zijn het entreegeld pas verschuldigd per 1 januari ná het bereiken van de 21-jarige leeftijd

Studentlidmaatschap

Studenten met voltijds dagopleiding, aan te tonen met een verklaring van de onderwijsinstelling, betalen per 1 januari ná het bereiken van de 21-jarige leeftijd (tot die tijd is men jeugdlid) de helft van het entreegeld. Wanneer men niet meer studeert, wordt men automatisch senior lid en is de andere helft van het entreegeld verschuldigd.