Proeflidmaatschap

Wanneer u baanpermissie (inclusief golfregelexamen) of een handicap hebt (bij de NGF geregistreerd), kunt u tegen betaling van inschrijfgeld (€ 25,-) en contributie (€ 75,-) gedurende 3 maanden gebruik maken van de golfbaan en van de oefenfaciliteiten (driving range, oefengreen en oefenbunker) van de Valkenswaardse Golfclub.

Omdat wij op een openbaar sportpark golfen, mag u de golfbaan pas gebruiken nadat u begeleid door een van onze marshals een ronde hebt gelopen. Alle leden krijgen zo'n "begeleidingsronde": ervaren golfers met een lage handicap die net lid zijn geworden en beginnende golfers nadat zij van de golfleraar baanpermissie hebben gekregen.

Tijdens uw 3 maanden proeflidmaatschap bent u welkom bij alle activiteiten van de vereniging en kunt u (onder dezelfde condities als de overige leden) deelnemen aan wedstrijden, inclusief de damesmiddag (dinsdag) resp. herenmiddag (vrijdag). Voor deelname aan de dames- en herenmiddag is een handicap vereist.
Uiteraard kunt u in deze periode ook golflessen nemen.

Na 3 maanden eindigt dit lidmaatschap automatisch.

Vergeet niet te profiteren van onze speciale aanbiedingen voor het lidmaatschap.

Wat kost dit?

Het proeflidmaatschap kost € 110,- (€ 10,- borg voor de clubkaart, € 25,- inschrijfgeld en € 75,- contributie) en kan niet worden verlengd. Het inschrijfgeld wordt in mindering gebracht op het entreegeld indien u direct na het proeflidmaatschap lid wordt. De € 10,- borg wordt terugbetaald wanneer u de clubkaart weer inlevert na het beëindigen van uw lidmaatschap.

Wilt u zich aanmelden als proeflid klik dan op onderstaande plaatje en vul het formulier in.