Proefles

Lessen voor leden

Aan onze vereniging is een golfleraar verbonden. Onze golfleraar geeft lessen aan zowel beginners als gevorderden.

Golflessen worden, tegen betaling van lesgeld, gegeven op afspraak.
Het lesgeld bedraagt € 40..60 per lesuur van 50 minuten te verdelen door de deelnemers en wordt rechtstreeks met de golfleraar verrekend.
U dient voor het maken van een afspraak contact op te nemen met de golfleraar.

Voor de actuele tarieven en lesaanbiedingen kunt u hier klikken of op de afbeelding van onze golfleraar hiernaast.

Voor een proefles kunt u contact opnemen met de pro

Golfleraar Ger Jeurissen

Kennismaken met golf - lessen voor niet-leden

Golflessen worden gegeven op de driving range. Niet-leden kunnen ook les nemen, tegen betaling van het verschuldigde lesgeld plus € 2,50 per persoon voor het gebruik van de oefenfaciliteiten van de vereniging. Het lesgeld bedraagt € 40..60 per lesuur te verdelen door de deelnemers en wordt rechtstreeks met de golfleraar verrekend.

Les aanvraag

Stuur een mail aan jeurissen6@kpnplanet.nl

Vermeld je naam, email, telefoonnummer en geef aan waar je meer over wilt weten.