Oefenlidmaatschap

Tegen betaling van inschrijfgeld en een oefenbijdrage kan gedurende 3 maanden gebruik worden gemaakt van de oefenfaciliteiten (driving range, oefengreen en oefenbunker) van de Valkenswaardse Golfclub. In deze periode kunt u ook golflessen nemen.

U mag als "oefenlid" alleen tegen betaling van greenfee en begeleid door een ervaren lid van de vereniging gebruik maken van de golfbaan en uiteraard alleen indien u baanpermissie of een golfhandicap hebt.

Wat kost dit?

Voor het oefenlidmaatschap betaalt u € 85,-, te weten € 25,- eenmalig inschrijfgeld, € 50,- contributie voor 3 maanden en € 10,- borg voor de clubkaart. Het inschrijfgeld wordt in mindering gebracht op het entreegeld indien u direct na het oefenlidmaatschap lid wordt. De "borg clubkaart" ontvangt u retour na inleveren van de clubkaart.
Het oefenlidmaatschap kan worden verlengd tegen betaling van € 50,- voor 3 maanden

Tip: mogelijk is een van onze speciale aanbiedingen ook voor u een aantrekkelijk alternatief voor het oefenlidmaatschap.

Wilt u zich aanmelden als oefenlid klik dan op onderstaande plaatje en vul het formlier in.