Lid worden

Door het invullen en versturen van onderstaand formulier geeft u aan lid te willen worden van de Valkenswaardse Golfclub. Uw lidmaatschap gaat in zodra u een clubkaart en legitimatiebadge heeft ontvangen. Het lidmaatschap wordt automatisch per 1 januari met een kalenderjaar verlengd, tenzij u in overeenstemming met het Huishoudelijk Reglement te kennen geeft uw lidmaatschap niet te willen voortzetten.

Vul s.v.p. onderstaande velden in en klik op "Versturen". Indien u liever een formulier op papier wilt invullen, kunt u hier een inschrijvingsformulier downloaden. In "informatie voor aspirant leden" kunt het een en ander over lid worden nog eens rustig doorlezen. Dit document bevat ook het inschrijvingsformulier.

Hier kunt u onze "informatie voor nieuwe leden" bekijken, die u krijgt toegezonden wanneer u zich heeft aangemeld als lid.

Voorletters
Roepnaam
Tussenvoegsel
Achternaam
E-mail adres
Mail mij een kopie van dit formulier
Indien gehuwde vrouw, meisjesnaam
Straat en huisnummer
Postcode en woonplaats
Telefoonnummer
Telefoonnummer mobiel
Geslacht vrouw
man
Geboortedatum
Golfervaring Beginner (nog geen baanpermissie)
Baanpermissie (nog geen handicap)
Gevorderd
Heeft u reeds een GSN-nummer? Neen
Ja, dan graag hieronder uw GSN vermelden
Uw GSN-nummer (indien bekend)
Indien u lid bent van meer dan een golfvereniging, moet u kiezen welke vereniging uw handicap bijhoudt Valkenswaard wordt mijn "home club"
Home club elders - clubnaam hieronder
Indien niet Valkenswaard: naam van uw home club (die uw handicap bijhoudt)
Alleen seniorleden: wilt u de contributie in maandelijkse termijnen betalen per automatische incasso? ja
neen
Opmerkingen (bijv golfervaring, handicap, aanbieding waarvan u gebruik wenst te maken):
N.B. Na het succesvol verzenden van dit formulier krijgt u een nieuwe pagina te zien met verdere instructies. Krijgt u geen nieuwe pagina na "Versturen", dan is het formulier niet verzonden. Mogelijk heeft u een verplicht veld (gemarkeerd met *) of de anti-spam-code hieronder niet ingevuld.
Type deze code over
(anti-spam)