Evenementen

De Valkenswaardse Golfclub organiseert heel regelmatig wedstrijden voor de leden. Daarnaast wordt er regelmatig gespeeld tegen / met andere golfverenigingen in de regio. Ook worden er clinics en "Open Dagen" georganiseerd om geïnteresseerden te laten kennismaken met de golfsport en onze vereniging.

De volledige evenementenkalender staat op de website (alleen toegankelijk voor leden). Daar wordt per evenement aangegeven of het een wedstrijd betreft of een ander evenement. Bij wedstrijden wordt aangegeven welke wedstrijdvorm wordt gespeeld. Ook wordt vermeld of en zo ja, wanneer er moet worden ingeschreven, of er een maaltijd na afloop is, of er een handicap-eis aan de deelnemers wordt gesteld, etc.

De onderlinge wedstrijden (o.a. kampioenschap strokeplay en kampioenschap matchplay) vormen hoogtepunten in het verenigingsjaar.

Tijdens de bekendmaking van de uitslag door de wedstrijdcommisie zit het clubhuis vol spanning!