Slapend lid

Wanneer u tijdelijk niet kunt golfen, met name om medische redenen, kunt u bij het bestuur een verzoek indienen "slapend" lid te worden. Het moet dan wel gaan om een langere periode van (naar het zich laat aanzien) meer dan enkele maanden. Meer details hierover vindt u in het Huishoudelijk Reglement. De hierna volgende tekst komt uit artikel 2 van dat reglement.

============= citaat uit Huishoudelijk Reglement ===============

Wijziging naar een slapend lidmaatschap kan met ingang van een nieuwe maand geschieden, na voorafgaande goedkeur door het bestuur. Deze goedkeur kan worden verkregen na een schriftelijk verzoek hiertoe wat is ingediend bij de ledensecretaris. Met ingang van de eerstvolgende maand wordt dan de contributie voor slapende leden in rekening gebracht. De penningmeester verzorgt de verrekening van meer- of minder contributie.

Indien het slapend lidmaatschap wordt omgezet in een volwaardig lidmaatschap  wordt met ingang van de eerstvolgende maand weer de normale contributie in rekening gebracht.

Het is slapende leden niet toegestaan om op enigerlei wijze gebruik te maken van de golffaciliteiten van de vereniging.
Slapende leden die de intentie hebben weer actief lid te worden, kunnen daartoe schriftelijk of per mail,  een verzoek indienen bij het secretariaat om gedurende één maand gratis gebruik te maken van onze oefenfaciliteiten en tweemaal een golfronde op onze baan te lopen. Daarna eindigt het slapend lidmaatschap, tenzij het betreffende lid een schriftelijk verzoek indient, als hiervoor omschreven, om het slapend lidmaatschap te verlengen.

============== einde citaat ==============

Nadat het bestuur uw verzoek heeft gehonoreerd zal de ledenadministratie uw lid-status wijzigen in "slapend lid". U heeft als "slapend lid" geen toegang tot de golfbaan en oefenfaciliteiten, maar bent als lid uiteraard wel welkom bij alle andere activiteiten van de vereniging.

Wanneer u weer wilt gaan golfen, dient u eerst uw lidmaatschap weer om te zetten in een "normaal" lidmaatschap. Voor zover van toepassing, ontvangt u van de ledenadministratie een factuur voor de te betalen aanvullende contributie. Verrekening van de contributie geschiedt op maandbasis.

__________
Zoektermen: geblesseerd, gewond, gebroken, ziekenhuis, gevallen, ongeluk, revalidatie, blessure, verstuikt, gescheurd

Gewijzigd op: 21-09-2023 om 20:07:51