Oefening baart kunst

Kunt u ook met zoveel bewondering kijken naar een golfer, die een bal afslaat en een paar honderd meter verder in de buurt van de vlag laat neerkomen? Ongelofelijk knap!

Zulke slagen zijn niet voor iedereen weggelegd, maar door regelmatig te spelen en te oefenen, kan iedereen toch een heel eind komen.

Jong geleerd is oud gedaan (en dat kan tot je heel oud bent). De Valkenswaardse kent een actief jeugdbeleid, in nauwe samenwerking met scholengemeenschap Were Di. We zien het aantal junior- en studentleden dan ook gestaag toenemen.

Kennismaken met golf en daarna uw vaardigheden vergroten, kan op allerlei manieren:

• scholieren op Were Di kunnen golf in hun programma opnemen
  • u kunt lessen afspreken met een van onze golfleraren (ook niet-leden)
  • met een oefenlidmaatschap kunt u 3 maanden gebruik maken van onze oefenfaciliteiten
  • het doorlopende lidmaatschap geeft toegang tot onze 9-holes baan
  • het 9-stappen plan van de NGF begeleidt u van beginner tot gevorderd speler

Bezoek ook onze andere thema's:

SfeerToegankelijkBaan