Jeugd

Jeugd is van harte welkom bij de VGC. Om al jong te kunnen oefenen zijn er twee speciale kindersets aangeschaft voor de leeftijd 6 tot 9 jaar en van 9 tot 12 jaar. Deze sets staan in het ballenhok bij de driving-range. Hiermee kunnen kinderen van onze leden gratis oefenen samen met hun ouders of grootouders. Jong geleerd is immers oud gedaan!

Ook is er een SNAG (Starting New At Golf) set met grote kleurrijke clubs en ballen met klittenband voor de allerkleinsten, die wordt ingezet bij sportdagen op scholen en tijdens clinics.

Jeugdlid worden?

Jeugdbeleidsplan

Doelstellingen

Jeugdige golfers een ambiance geven waarin ze zich kunnen ontwikkelen tot sportieve en plezierige mensen en jeugd de gelegenheid geven om samen met grootouders of ouders op jonge leeftijd kennis te maken met golf, om op deze wijze familiegolf te stimuleren.

Golfopleiding Jeugd

Groepslessen

In samenwerking met de pro kan worden bekeken wanneer er groepslessen aangeboden kunnen worden, met als doel het behalen van handicap 54.