Clubkaart

Zoektermen: bartegoed opwaarderen pinnen betaalkaart bijstorten aanvullen

Alle leden ontvangen een clubkaart waarmee ze toegang krijgen tot de ballenberging op de driving
range en tot de "zitkamer" van het clubhuis (en daarmee tot de toiletten en kleedkamers).

Indien iemand een locker heeft gehuurd, geeft zijn of haar clubkaart ook toegang tot de lockerruimte.

Daarnaast is de clubkaart het enige betaalmiddel in het clubhuis; wij gebruiken nimmer contant geld.
Via een pintransactie aan de bar of een bankoverschrijving naar NL21 RABO 03146 83488 kunt u een bartegoed creëren resp. aanvullen.
Met de clubkaart worden dan betalingen van dat tegoed afgeboekt voor consumpties aan de bar en voor
wedstrijden (inschrijfgeld). Dit tegoed wordt niet op de kaart zelf, maar in het centrale ledenbestand bijgehouden; verlies van de kaart leidt dus niet tot verlies van uw tegoed (en een eventuele vinder heeft niets aan uw kaart).
Op de website kunt u, als u ingelogd bent, rechtsboven bij "Mijn gegevens" uw tegoed inzien. Het getoonde bedrag kan een paar dagen achterlopen, want de koppeling tussen clubhuis/omzet en website is (nog) niet geautomatiseerd.

Clubkaart gevonden?

De clubpas heeft alleen waarde voor de eigenaar.

Indien u een clubkaart van de Valkenswaardse Golfclub vindt, vragen wij u vriendelijk deze in een
ongefrankeerde enveloppe toe te sturen aan ons secretariaat, Postbus 916, 5550 AX  Valkenswaard.
Bij voorbaat dank.

Clubkaart verloren?

De clubkaart is een relatief dure chipkaart. Daarom vraagt de vereniging een borg van € 10 voor de kaart. Wanneer u na verlies of diefstal een nieuwe clubkaart nodig heeft, maakt u € 10 over naar NL70 RBRB 8837 2073 44 onder vermelding van "clubkaart" en uw naam. De oude kaart wordt direct geblokkeerd en u ontvangt binnen enkele dagen een nieuwe kaart.

Clubkaart versleten?

Een niet (meer) goed werkende clubkaart kan zonder kosten wordt omgewisseld voor een goede bij de ledenadministratie.