Een baan dichtbij

Pastoor Heerkensdreef 16c

5552 BG  Valkenswaard

Golfen wanneer je zin hebt en het je ook uitkomt. Dat is ideaal, maar je moet dan wel een baan dichtbij huis hebben en liefst dan ook nog eens eentje die geen starttijden kent. Want het moment  “dat het je uitkomt” is vaak lastig planbaar. De Valkenswaardse golfclub is zo’n club waar je, met uitzondering van de geplande wedstijden en enkele beperkingen in de weekenden, altijd wel terecht kunt.
Lekker een oefenrondje lopen van 9 holes kan vaak al binnen anderhalfuur. Op een mooie zomeravond snel nog even een rondje lopen na het werk of het eten? Spontaan met iemand afspreken om een mooie dag op de golfbaan te delen? Deelnemen aan éen van de vele wedstrijden? Schaven aan de techniek of gewoon oefenen op de drivingrange? Het kan allemaal bij de Valkenswaardse Golfclub.

En natuurlijk is het geweldig om regelmatig ook een grote 18 holes baan te lopen. En ook dat maken we mogelijk via onze GREENFREE arrangementen, die tegen een geruceerd tarief toegang bieden tot meer dan 100 golfbanen.

Lidmaatschap van de Valkenswaardse Golfclub, biedt niet alleen een grote flexibiliteit maar ook een plezierige laagdrempeligheid en dat allemaal tegen een zeer aantrekkelijk tarief.