Gezellige Dames- en Herenmiddag

Damesmiddag DDD - Dolle Dinsdag Dames

Iedere dinsdagmiddag nemen een 20 tot 40-tal dames deel aan de DDD. Deelname kost €1,00.
Er wordt Stableford en Strokeplay gespeeld, waarmee punten verdiend kunnen worden voor
de interne competitie  die loopt van april t/m october.
De laatste competitiedag wordt afgesloten met een pizzabuffet.

Iedere laatste dinsdag van de maand kunnen de dames zelf hun partner bepalen.
Dan wordt een andere speelvorm gespeeld.
Ook bestaat de mogelijkheid om 9 holes te spelen.

De DDD organiseert jaarlijks de drukbezochte Dames Vragen Heren-dag in april,
en de Vriendinnendag in augustus.
Rond de Kerst wordt ook 'iets speciaals' georganiseerd.

Herenmidddag - VVMM - Vrije Vrijdag Middag Mannen

Iedere vrijdagmiddag komen zo’n 40 tot 60 heren rond 12:30 u bijeen in het clubhuis
voor de wekelijkse krachtmeting, maar de gezelligheid is veel belangrijker dan de golfprestatie.
Door de steeds wisselende flights is deelname aan de vrijdagmiddag dé manier om je
clubgenoten te leren kennen.

Het inschrijfgeld van €1,00 wordt ter plekke voldaan en omgezet in prijzen voor onder meer de beste individuele deelnemer(s) of flight maar ook is er een aanmoedigingsprijs voor de zwakste deelnemer, die onder luid applaus de poedel in ontvangst neemt.

De eerste wedstrijd van het seizoen, "Carpe Diem", wordt afgesloten met een barbecue
en dat geldt ook voor de laatste wedstrijd van de jaarlijkse competitie.
Daarnaast wordt elk jaar een "Heren vragen Dames" wedstrijd georganiseerd en ook die eindigt
met een maaltijd en daarna wordt vaak gedanst en lang nagepraat