Ook iets voor witte golfers

Ons aanbod:

- korting op greenfee elders

- eigen baan dichtbij

- veel gezelligheid

Witte golfers, golfers die niet als lid bij een golfclub zijn aangesloten, zijn vooral recreatieve golfers. Mensen die zo af en toe een keer willen gaan spelen zonder al het gedoe van een lidmaatschap van een grote baan met alle daaraan verbonden kosten, verplichtingen en planningen. Prima toch.

Maar:

Een golfbaan met oefenfaciliteiten vlakbij huis, welke golfer wil dat nou niet?
's Morgens voor de koffie 9 holes lopen en de hele dag nog beschikbaar hebben.
Na het diner de putter in de fietstas, paar minuten fietsen, half uurtje putten op de oefengreen en de hele avond nog vrij.

Voor de prijs van een paar keer spelen op een grote baan heeft u het hele jaar de mogelijkheid te oefenen op onze driving range en golfbaan.
Daarnaast kunt u via ons GreenFree-arrangement met korting spelen op een groot aantal golfbanen, zodat u de toch al bescheiden contributie (gedeeltelijk) kunt terugverdienen.

En vergelijk het nou eens met ons aanbod

In ons lidmaatschap is inbegrepen een automatisch abonnement op Greenfree dat je eveneens een korting van tot wel 50% geeft op de greenfee van tientallen banen in Nederland, België en Duitsland.

Je hebt de mogelijkheid om tussendoor altijd te kunnen oefenen of even een klein rondje te lopen op het moment dat het je uitkomt en zonder dat je een starttijd moet reserveren.

Hoe gezellig is het niet als je, wanneer jou dat uitkomt, met een paar mensen gewoon een rondje kunt lopen zonder allerlei verplichtingen? In onze club zijn er altijd wel een paar mensen te vinden om een rondje mee te lopen en dat is zeker het geval op de gezellige Dames- of Herenmiddag. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een keer meedoen met onze inloop wedstrijden.

Onze club koestert de laagdrempeligheid en de vrijheid om te golfen.