Local Rules

Golfen op een openbaar sportpark leidt tot meer "local rules" dan bij de gemiddelde golfbaan.

Wij hebben nogal wat "vaste obstakels" op onze baan zoals goals, lichtmasten en lantaarnpalen, waarvoor speciale regels gelden om het spel niet te vertragen.

Voor onze drie holes op het buitenterrein van het zwembad (uiteraard alleen te gebruiken wanneer dat gesloten is voor badgasten) gelden ook aanvullende regels, vooral m.b.t. de "buiten de baan"-grens, die niet altijd met witte paaltjes kan worden aangegeven.

De gedragsregels en plaatselijke regels die van toepassing zijn, kun je hier Local Rules VGC lezen.

Het zijn te veel regels om af te drukken op de scorekaart, maar in het clubhuis zijn wel gedrukte exemplaren beschikbaar.

De regelcommissie