Buitenbadterrein

Op het buitenbadterrein vormen de hekwerken de buiten de baangrens. Daarenboven geldt bij het spelen van hole Z2, dat het gebied links van de lijn langs het filtergebouw tot aan de rand van het zwembad out of bounds is.

Extra holes

Gedurende de periode dat het buitenbad gesloten is (globaal van september tot en met maart) mag de golfclub gebruik maken van dit terrein. Er zijn drie holes aangelegd, waarbij water in het spel kan komen.

Non-qualifying

Deze holes zijn niet in het qualifying circuit opgenomen en kunnen niet als qualifying holes worden gespeeld, ook niet als er velden wegens andere sporten niet gebruikt kunnen worden.

Toegang tot het buitenbadterrein gaat via een looppoort die vooralsnog afgesloten is met een ketting en hangslot. Sleutels voor dit hangslot zijn te verkrijgen via deze link

Het is aan de flight/persoon die daar gaat golfen dat hij/zij, de poort opent, binnengaat, de poort sluit en dan pas aan de golfronde aldaar begint.

Kortom: de poort dient dus te allen tijde gesloten te zijn.

Bovenstaande regel niet geldt bij wedstrijden waarbij de wedstrijdcommissie zorg draagt voor het openen en sluiten van de poort!

Het is ten strengste verboden de blauwe coating van het bad te betreden. Ook “vissen” naar de in het water geslagen ballen is niet toegestaan. Dit om beschadiging en lekkage te voorkomen.