Greenfee

Niet-leden zijn welkom op onze baan, maar vanwege het openbare karakter van golfbaan, kunnen niet-leden alleen op onze baan spelen wanneer zij begeleid worden door een lid van de Valkenswaardse Golfclub. Uiteraard moet u als genodigde in het bezit zijn van baanpermissie of een golfhandicap.

De greenfee bedraagt € 12,00 voor een hele dag. De begeleidende gastvrouw of gastheer ondertekent een eenmalige incassomachtiging. Incasso-machtigingen van niet-leden kunnen niet worden verwerkt. Als u als niet-lid de kosten van de greenfee voor uw rekening wilt nemen, moet u dat met het lid dat u begeleidt, regelen.

Ieder lid van de Valkenswaardse Golfclub ontvangt ter gelegenheid van zijn/haar verjaardag een gratis greenfee als verjaardagscadeautje van de club. Daarmee kan hij of zij dus een vriend(in) of familielid uitnodigen om samen een of enkele rondjes te lopen.

Het lid begeleidt de gast gedurende zijn/haar gehele verblijf op het sportpark.

Voor toegang tot uitsluitend de oefenfaciliteiten geldt een vergoeding van € 2,50. Ook dit kan alleen op voorwaarde dat u begeleid wordt door een lid (of de pro, bijvoorbeeld tijdens een les).

Voor leden: machtigingskaarten en de greenfee-badge om aan de kar of tas van uw gast te bevestigen, vindt u in de huiskamer van ons clubhuis. Daar noteert u als gastheer of gastvrouw ook in het greenfee-boek de naam van uw gast en die van u, zodat onze marshals kunnen zien wie er met een greenfee aanwezig is.

De machtigingskaart laat u achter in de brievenbus naast de inschrijfbalie.
De ledenadministratie verwerkt de eenmalige machtigingen eens per maand (in de laatste week van de maand), dus het kan even duren voordat de greenfee wordt afgeschreven van uw bankrekening.