Voordelig kennismaken met golf - aanbiedingen

Doorlopend lidmaatschap - clinic-aanbieding - eerste jaar slechts € 180 contributie!

De Valkenswaardse Golfclub heeft een aantrekkelijke "clinic-aanbieding" geformuleerd voor nieuwe golfers (die de afgelopen 5 jaar niet lid waren van onze golfclub).

Wat houdt deze clinic-aanbieding in?

• U neemt deel aan een introductie-clinic. Aanmelden kan hier en u wordt dan uitgenodigd voor de eerstvolgende introductie-clinic.
  • Tijdens deze clinic krijgt u (en samen met u veelal enkele andere personen) in 2 à 3 uur uitgelegd wat golf nu precies inhoudt. U kunt zelf proberen een balletje te slaan en u wordt rondgeleid over de golfbaan, de oefenfaciliteiten en in ons clubhuis. Dit onderdeel wordt verzorgd door enkele ervaren clubleden.
  •
-

U besluit (bij voorkeur met een groepje deelnemers) lid te worden van de Valkenswaardse Golfclub

-

U betaalt geen entreegeld (normaal € 75)

-

U krijgt een senior lidmaatschap waarbij u voor de eerste 12 maanden slechts € 15 per maand betaalt (dat is € 126 korting)

-

U krijgt een aantal gratis (groeps)lessen van onze pro (ter waarde van € 75). Deze lessen worden gegeven op onze baan / driving range. Wanneer u als groep van 4 leden les neemt, krijgt u 5 uren les; een groepje van 3 leden krijgt 4 uren les en een groepje van 2 leden krijgt 3 uren les.

- U krijgt een clubkaart (elektronische sleutel voor clubhuis en driving range) en een fotobadge (bewijs van lidmaatschap), waarvoor u € 10 borg betaalt; die borg krijgt u terug, wanneer u de clubkaart en fotobadge weer inlevert (binnen 6 maanden na het beëindigen van uw lidmaatschap)
  •
  1. Totdat u baanpermissie heeft, mag u alleen de oefenfaciliteiten gebruiken. Wanneer u baanpermissie of een handicapbewijs heeft, kunt u (na de verplichte "begeleidingsronde") direct gebruik maken van de golfbaan.
  2.
  3. Wanneer u al eerder heeft kennis gemaakt met de golfsport, mag u ook van deze aanbieding gebruik maken zonder eerst een clinic te volgen. Geeft u op het aanmeldingsformulier aan dat u van de clinic-aanbieding gebruik wilt maken.

N.B. Voor deelname aan door de club georganiseerde wedstrijden is, op enkele uitzonderingen na waar baanpaermissie voldoende is, een handicap­bewijs vereist. Soms stelt de wedstrijdleiding nadere eisen m.b.t. de handicap die voor deelname is vereist, bijv. maximaal handicap 39.