Uw eigen golfbaan, dichtbij huis

Golfen wanneer je zin hebt en het je ook uitkomt. Dat is ideaal, maar je moet dan wel een baan dichtbij huis hebben en liefst dan ook nog eens eentje die geen starttijden kent. Want het moment “dat het je uitkomt” is vaak lastig te plannen. De Valkenswaardse Golfclub is zo’n club waar je, met uitzondering van de geprogram­meerde wedstijden en enkele beperkingen in de week­enden, altijd wel terecht kunt.

Lekker een oefenronde lopen van 9 holes kan vaak al binnen anderhalf uur. Op een mooie zomeravond snel nog even een rondje lopen na het werk of het eten? Spontaan met iemand afspreken om een mooie dag op de golfbaan te delen? Deelnemen aan een wedstrijd, schaven aan de techniek of gewoon oefenen op de drivingrange? Met een paar vriend(inn)en voordelig naar een grote baan met GreenFree-korting? Het kan allemaal bij de Valkenswaardse Golfclub.

Meer weten over lessen?

Meer weten over lidmaatschap?